WspolneWybieganie21kmPiękna pogoda, wąwozy z odrobiną błota, zbocza porośnięte wiosennymi kwiatami… i jak tu nie zrobić wspólnie 21 km w ramach przygotowań to tegorocznej edycji Bieg Szlak Trafi?

W końcu udała się nam piękna pogoda! Po zimowych treningach pełnych śniegu, lodu i mrozu kwietniowe wspólne wybieganie w ramach przygotowań do tegorocznej edycji Bieg Szlak Trafi, przyszło nam zrobić w naprawdę sprzyjających warunkach! Start tradycyjnie odbył się godzinie 12:00 z parkingu przy ulicy Górnej. Raźnym krokiem ruszyliśmy wzdłuż pięknego o tej porze lasu prosto w kierunku Skowieszyna. Po krótkiej wspinaczce rozpoczęliśmy kilku kilometrowy odcinek szczytami wąwozów. Pierwszy wąwóz, który pokonaliśmy to „Uczynny Dół”. Zakończony jest on mocnym podbiegiem od strony Lasu Stockiego. Dalej kierunek naszej wycieczki biegowej to Rozchodnie Doły i Kalenie, którymi dotarliśmy do Zbędowic.

Powrót do Puław prowadził przez znany wszystkim uczestnikom Biegu Szlak Ttrafi wąwóz ze Skrzypnym Dołem (niebieski szlak). Podsumowując zrobiliśmy około 20 kilometrów, na naszej trasie spotkaliśmy wiele osób aktywnie spędzających niedzielne popołudnie m.in. rowerzystów, spacerowiczów, motocyklistów i offroadowców.

Kolejne wybieganie w ramach przygotowań do BST 2017 za miesiąc. Więcej szczegółów dotyczących wspólnych wybiegań pod linkiem:https://wybierampulawy.pl/wybieganie/